lovejelly

Alla inlägg den 13 december 2011

Av elin - 13 december 2011 20:40

jag är med i tävlingen om en fet länk hos jacob :)


http://jacoblingvannerus.blogg.se/


Av elin - 13 december 2011 18:51

Helloj! Fick chansen att Gästblogga hos Elin, tack så jätte mycket :)

Jag heter iaf Jenny Wulff, håller med på med hästar :)
Jag jobbar även som Modell och Sångare :) Skit kul faktiskt ! Haha :)
Ni kanske skulle vilja bli modeller eller hålla på med det ni drömmer om?
Det går Det ända ni måste göra är att TRO på er själva och ta allt hjälp ni kan få, tacka ALDRIG
nej till hjälpen ni kan få!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva precis, brukar inte gästblogga :) Haha :)

Hmm, för er iaf som e suga på se vem jag är kan ni ju ta en titt på min ''lilla'' blogg, haha kanske inte så liten längre med över 18 tusen läsare i veckan :)

Men tack iaf Elin för jag fick gästblogga!<3


 

Kraam!
www.nattstad.se/skåneshetaste


 

Av elin - 13 december 2011 15:25

Hejsan alla goa läsare! Just nu gästbloggar jag här på Elins blogg. 

Mig? aa, just ja. Rebecca Törnkvist , min blogg har jag tillsammans med Rebecca Lindholm , och den hittar ni http://www.hoppmupparna.se/. Men just nu har jag en liten paus från bloggandet, visst det är jätte kul men..Jag har inte riktigt tiden just NU. men bloggar när jag lixom vet att jag är redo igen och blogga elit. 

Om mig ska ni få höra : 


Jag är en tjej på 11år och bor på en gård men min Mamma , Låtsaspappa , & mina 3 bröder...  

Jag har 2 ponnysar som heter Lipton.. Min första ponny som jag fick när jag va 5 år, och precis flyttat ut på landet.   

Här är han.. "Fakta" om han.. Han är ett gotlandsruss, skit PIGG, och är ett matfrack. (stavas) 

Men hur go som helst ! 

Han är 137cm i manken och då C-ponny. 14år fyller 15 i april.


Min andra ponny Chips.......

 


Här är han, min "blivande" tävlingsponny till 2012. 

Han är 148cm i manken då D-ponny. Han är 9år och fyller år i juni. 

Han är inte sååå värst pigg, men han har ett hjärta av guld ♥

Så vi satsar mot SM , 2013. (120cm) 


Mig?? ja ni ska självklart så bild på mig ! 

   '


Här är jag! snygg? ohja tack.. xd 



Ehm.. eftersom det är inte alltid jag bloggar här så 

gör jag lite olika saker.


5 Saker ni inte visste om mig. 

* Jag har varit brunett 

* Jag går på samma skola som Elin 

* Jag är över 150cm lång

* Jag läser olika bloggar men alla handlar om hästar 

* Jag är super cool.


Hur kom det sig att jag skaffa blogg? 

Hm.. Först hade jag & min kompis Rebecca Lindholm.. L 

redan en bdb tillsammans (svenskridsport) och ville sjukt gärna satsa med den. asså vi hade sådär  100-200 per som kollade om dagen. Men sen när jag börja läsa bloggar så slog mig den iden, att just skaffa blogg. 

Och hon fixade hedern, och så.   Vi har kommit "långt" med den men vårt mål är ju såklart, att ha 7000-9000 per om dagen, bli kända över sverige. bla..bla..

 Jag känner inte Elin alls.  


Om ni vill veta något annat "intressant" om mig,, skicka in en komentar så svarar jag  ! 

Tack & Hejdå,  mig hittar ni på http://www.hoppmupparna.se/


TACK, snälla Elin för jag fick blogga här!! Kanske ses igen ? 


/ Rebecca Törnkvist !  ( Glöm inte mig nu! )

Av elin - 13 december 2011 15:25

Hejsan alla goa läsare! Just nu gästbloggar jag här på Elins blogg. 

Mig? aa, just ja. Rebecca Törnkvist , min blogg har jag tillsammans med Rebecca Lindholm , och den hittar ni http://www.hoppmupparna.se/. Men just nu har jag en liten paus från bloggandet, visst det är jätte kul men..Jag har inte riktigt tiden just NU. men bloggar när jag lixom vet att jag är redo igen och blogga elit. 

Om mig ska ni få höra : 


Jag är en tjej på 11år och bor på en gård men min Mamma , Låtsaspappa , & mina 3 bröder...  

Jag har 2 ponnysar som heter Lipton.. Min första ponny som jag fick när jag va 5 år, och precis flyttat ut på landet.   

Här är han.. "Fakta" om han.. Han är ett gotlandsruss, skit PIGG, och är ett matfrack. (stavas) 

Men hur go som helst ! 

Han är 137cm i manken och då C-ponny. 14år fyller 15 i april.


Min andra ponny Chips.......

 


Här är han, min "blivande" tävlingsponny till 2012. 

Han är 148cm i manken då D-ponny. Han är 9år och fyller år i juni. 

Han är inte sååå värst pigg, men han har ett hjärta av guld ♥

Så vi satsar mot SM , 2013. (120cm) 


Mig?? ja ni ska självklart så bild på mig ! 

   '


Här är jag! snygg? ohja tack.. xd 



Ehm.. eftersom det är inte alltid jag bloggar här så 

gör jag lite olika saker.


5 Saker ni inte visste om mig. 

* Jag har varit brunett 

* Jag går på samma skola som Elin 

* Jag är över 150cm lång

* Jag läser olika bloggar men alla handlar om hästar 

* Jag är super cool.


Hur kom det sig att jag skaffa blogg? 

Hm.. Först hade jag & min kompis Rebecca Lindholm.. L 

redan en bdb tillsammans (svenskridsport) och ville sjukt gärna satsa med den. asså vi hade sådär  100-200 per som kollade om dagen. Men sen när jag börja läsa bloggar så slog mig den iden, att just skaffa blogg. 

Och hon fixade hedern, och så.   Vi har kommit "långt" med den men vårt mål är ju såklart, att ha 7000-9000 per om dagen, bli kända över sverige. bla..bla..

 Jag känner inte Elin alls.  


Om ni vill veta något annat "intressant" om mig,, skicka in en komentar så svarar jag  ! 

Tack & Hejdå,  mig hittar ni på http://www.hoppmupparna.se/


TACK, snälla Elin för jag fick blogga här!! Kanske ses igen ? 


/ Rebecca Törnkvist !  ( Glöm inte mig nu! )

Av elin - 13 december 2011 14:38

min och jellys tid 2011

                         

Nu taggar vi 2012 :'D 

 

Av elin - 13 december 2011 14:17

känslan när man vaknar på natten & har 39 grader feber -.- men aja idag har jag ingen feber (Y) hoppas de håller sig så, så man kn gå t skolan o träffa pia imorn.. ♥ men huvudverk har man nu.. äta ipren hela dagen mahawa .. :o ingen ridning idag heller.. men blir la att promenera med dom liiite .. 


//elin 

Av elin - 13 december 2011 13:25

Nu blir de frågestund på bloggen :) så alla FRÅGA på så svarar jag .... <3


klara färdiga gå!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, här får ni läsa om mig och mitt tävlingsliv med min ponny :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin & Jelly


Ovido - Quiz & Flashcards