lovejelly

Alla inlägg den 12 december 2011

Av elin - 12 december 2011 18:47

SJUK :O feber, ont i halsen, fryser, blir sängen för min del ahaha, nä hoppas bli bättre snart :) så alla ponnys har fått vila idag..  men aja vi hörs senare <3


//elin



Av elin - 12 december 2011 13:40

Alice Tapper

Känner inte så jätte bra, men jätte söt & verkar snäll :) & rider grymt bra:) har fiina ponnysar <3 vill lära känna dig bättre (y


Ebba Svensson

   

 sjuukt söt tjej som jag vill träffa <3 snääll & fin :) btw vill lära känna mera :)


Jeff åkesson

   

grym i ponnygalopp, har sjukt finna & gryma ponnysar! känner inte så jätte bra men verkar schyst (y :)


Zara söderberg

 

söt och snäll tjej, känner inte jätte bra, men de för vi ändra på (y <3 har fina ponnysar o rider bra !:)


Cassandra nilsson

 

sjuukt söt & snäll chey<3 underbar :-*  o vill träffa !:) btw så vill ja lära känna dig bättre..


Rebecca lindholm

 

känner inte dig, men fin & verkar snäll :) men vi kan ju lära känna varan bättre <3


Louise hansson

 

sjukt fin & snäll :) har en jäätte söt ponny(y rolig o söt ärdu <3


Linnea Williamsson

 

känner inte dig så bra, men söt & verkar snäll!:) vill lära känna bättre <3


Emma ferlin

 

sjukt fin, rider grymt bra, har söta ponnys! verkar snäll, känner inte så bra :/<3


Olivia dobos

 

söt & snäll tjej, duktig i ponnygalopp <3 känner ej så jätte bra, men går juh o ändra på !:)


Linda nilsson

 

söt tjeej, verkar snäll, känner inte så bra:/ har sjukt söta hästar ! :) rider bra <3


ida nilsson

 

sjuuukt sötaste(L) snällast & underbar, vill träffa snart, hoppas på julovet<3 love u ! :) bästavän.

 

söt & snäll tjej, känner inte så bra, men de får vi ändra på ! :)<3


Nanna andersson

 

sjukt söt och snäll chey <3 har ridit min gammla ponnyy grymt bra (y vill träffa dig ! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till min blogg, här får ni läsa om mig och mitt tävlingsliv med min ponny :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin & Jelly


Ovido - Quiz & Flashcards